Har du skabt et fantastisk produkt, men ved du ikke helt, hvor du skal sætte ind i forhold til digitale trends og måder at skabe opmærksomhed på? Så er der ingen, der bebrejder dig. Du har søsat en god idé, og det er helt normalt, at man skal bruge andres hjælp til eksempelvis markedsføring. Vi kommer her med 4 måder, hvorpå du kan styrke din virksomhed.

Sikker datahåndtering

Kører du på gamle systemer, fordi det er det, du har gjort fra start? Så er det måske på tide, at du lægger dem om, så du kan følge med de IT-trends, som foregår. Ikke alene kan du både gøre det mere sikkert at benytte systemerne, men du kan også blive langt mere effektiv med skræddersyet IT. Eksempelvis kan du trygt sende en sikker mail eller give adgang til data baseret på rolle i virksomheden. Der er mange fordele ved nyt IT.

Tænk på SEO fra start

Du har sikkert hørt om SEO før, men du har måske ikke gjort en aktiv indsats, fordi du ikke helt ved, hvad du skal gøre. SEO står for Search Engine Optimization, og det betyder kort fortalt, at du gør en indsats for at dine landingpages skal ranke højt på Google. Vi vil alle gerne ligge øverst på Google, men det kommer ikke over en nat. SEO er en langsigtet strategi, som du skal implementere fra start.

Betal dig til kliks

Har du en fantastisk brugerrejse på din side, men mangler du de betalende kunder? Så er betalt annoncering på eksempelvis Google en god investering for dig, fordi hvis du er bedre end dine konkurrenter, vil du blive valgt til, når du får annoncer på Google. Dette kan du få et bureau til at hjælpe dig med.

Kobl HR op på et smart datasystem

Har du en stor virksomhed med mange niveauer og medarbejdere, så kan real-time data fra HR hjælpe med at identificere problemer blandt medarbejdere samt give dem muligheder for at udvikle sig rigtigt. Mulighederne er næsten uendelige, og det vil kun komme din virksomhed til gavn, at du kan få sat data på, hvordan dine medarbejdere præsterer individuelt og i teams.